.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعيين نقاط گردشگرى جزیره آشوراده

ده ناحيه ويژه براى فعاليت هاى گردشگرى در جزيره آشوراده بزودى از سوى سازمان محيط زيست كل كشور تعيين خواهد شد.
«محمود ربيعى» رئيس سازمان ميراث فرهنگى و گردشگرى استان گلستان با بيان اين مطلب گفت: در شوراى ادارى استان كه در سفر رياست سازمان محيط زيست كشور با حضور ايشان برگزار شد طى مذاكراتى مقرر شد تا موانع گردشگرى در جزيره آشوراده به طور جدى حل و فصل شود.
وى ادامه داد: براين اساس سازمان محيط زيست كشور تا ۱۰ روز آينده مناطق گردشگرى جزيره را اعلام خواهد كرد تا نواحى مشخص شده براى گردشگرى و سرمايه گذارى مشخص شود.
ربيعى با بيان اينكه توسعه جزيره آشوراده همواره مورد درخواست مردم استان بوده گفت: توقف كار سرمايه گذارى در آشوراده با مسائل زيست محيطى اين جزيره گره خورد و سازمان محيط زيست به سبب نداشتن طرح مطالعاتى در آشوراده صدور مجوز سرمايه گذارى را به عقب انداخت.
وى با بيان اينكه تمام جزيره به مناطق گردشگرى تبديل نخواهد شد، تأكيد كرد: تنها برخى از نقاط آشوراده براى سرمايه گذارى و انجام فعاليت هاى گردشگرى در نظر گرفته مى شود.
ربيعى افزود: كليد گردشگرى استان در آشوراده است تا با فعال شدن اين جزيره سواحل گلستان بخصوص در شهرهاى ساحلى بندرگز و بندر تركمن رونق گيرد و توسعه اقتصادى هر چه بيشتر منطقه را سبب شود.
اين مقام گردشگرى گلستان بيان داشت: آشوراده بهترين جزيره در كشور است كه هم بر سر راه مشهد قرار گرفته و امكان جذب مسافران زيادى را به طور بالقوه دارد و هم اينكه از آب و هواى مطبوعى برخوردار است.
به گفته ربيعى، جزيره آشوراده طبق مصوبه هيأت دولت منطقه نمونه گردشگرى است كه مجلس نيز بر آن تأكيد داشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.